Vinderhistorier og eksklusiv SpilNu bonuskode til nye spillere

image
SpilNu kan lige nu berette om, at en af deres spillere har vundet en jackpot på 392.572 kr på deres egenudviklede spillemaskine Safari. Den vilde spillemaskine Safari gav nemlig forleden sin hidtil største gevinst, da Super Jackpotten blev udløst af brugeren greyhound. Lige nu kan du som ny spillere få 200 kr. i bonus, når du tilmelder dig og laver første indbetaling. Indbetaler du eksempelvis 100 kr., kan du spille med 300 kr. Bonussen får du med en eksklusiv SpilNu bonuskode, der giver den gratis bonus, når du benytter dette link:

Vind jackpot med SpilNu bonuskode

Der skal lyde et stort tillykke med gevinsten herfra, og den giver vel nok mulighed for en tur på en rigtig safari. ​Nu hedder den største superjackpot 242.887 kr, som ligger i diamantminen på Diamond Express og venter på den næste heldige hund. Skal det være DIG der løber med den? Som ny spiller kan du prøve med 300 kr. på din første indbetaling af 100 kr. Regler og vilkår gælder, jf. nedenfor.
Spil med om de samlede jackpotter på 1.825.216 kr., som de lyder på lige nu.

Opret en konto på SpilNu og få gratis bonus

Du får følgende SpilNu bonusser og tilbud, når du opretter dig her:
  • 200 kr. i bonus ved din første indbetaling med eksklusiv SpilNu bonuskode
  • Sjove unikke danske spilleautomater
  • Chat med andre mens du spiller
  • Mange timers spænding, sjov og m.m

Andre vinderhistorier på SpilNu

Connie N. vandt på Bank Walt:
Havde sat spillet på autospin, så jeg så slet ikke selv, at jeg vandt. Men kunne se i chatten, at jeg havde vundet 25.947 kr.

Ester vandt på Sunny Farm:
Havde sat spillet på autospin, så jeg så slet ikke selv, at jeg vandt. Men kunne se i chatten, at jeg havde vundet 92.905 kr. - Nytårsaften blev pludselig lidt mere festlig.

Christina G. vandt på Sunny Farm (vandt 74.484 kr.):
Jeg spiller egentlig ikke, så da jeg blev medlem for 3 måneder siden, var det egentlig mest bare for hyggen. Men det er da bare dejligt at have vundet – det skal man ikke brokke sig over!

Michelle H. vandt på Safari (vandt 261.029,92 kr.):
Det var en vild oplevelse at vinde Jackpotten! Jeg sad og spillede på SpilNu, da min kæreste og jeg så, at vi fik jackpot, og pengene begyndte at tælle op - Det var vildt

Mikkel Krogh Venning, Randers, DK:
Kun rosende ord!! Jeg kan kun finde rosende ord til SpilNu. Indsatte 300,- til min Konto og en lille time efter hade jeg allerede vundet 900,- Og det var nemt og enkelt at få dem overføret til min Konto! Og deres kundeservice er helt i top. Havde en forespørgsel til noget på deres webside, og der gik kun små 7 min., så havde jeg fået svar på min email og den nødvendige information!

Regler for bonus er, som følger: I forbindelse med indbetaling på SpilNu tilbydes der i visse tilfælde bonus. Ved indløsning af denne bonus gælder følgende: Denne bonus er kun gældende for nye kunder, og må kun bruges en gang pr. person. Du kan kun have en aktiv bonus af gangen. Bonussen må derfor ikke kombineres med andre bonusser, kampagner eller tilbud. Indsætter du min. 100,00 kr. på din spillekonto, får du 200,00 kr. ekstra at spille for. Pengene står på din spillekonto med det samme, og du kan gå i gang med at spille. Før du kan få udbetalt bonussen skal du spille for 5 gange bonus og indskud. Du har 60 dage til at spille bonussen fri fra indbetalingstidspunktet. Er din bonus ikke indløst indenfor denne periode, forbeholder SpilNu sig retten til at tilbagekalde denne. Udover dette er SpilNus almindelige betingelser altid gældende.
Log in eller Registrér for at kommentere.